Jste zde:
AGV - Rathouský > Asistentka

Asistentka

Pracovní náplň:

  • Komplexní administrativní a organizační podpora firmy spojená s prodejem sortimentu 
  • Zajištění chodu kanceláře (kancelářské potřeby, vyřizování korespondence, pošta atd..) 
  • Příprava podkladů pro účetní
  • Samostatné plnění úkolů
  • Zpracování cenových nabídek na garážová vrata, venkovní brány, venkovní stínění

Požadujeme:

  • Pečlivost, samostatnost a spolehlivost
  • Časová flexibilita
  • Příjemné vystupování 
  • Velmi dobré znalosti na PC - MS Office, Outlook, Internet, základní úprava fotografií 
  • Práce s Excelem a Wordem – zkušenosti s tabulkami, základní vzorce - nutné
  • Technické myšlení
  • Čas investovat do sebevzdělání 
  • Zájem o tento obor - nutné
  • Nutná znalost program POHODA (zadávání a vystavování faktur)
  • Praxe v oboru - velké plus
  • Řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme

  • Dlouhodobou spolupráci 
  • Zajímavé finanční hodnocení 
  • Prozatím práce na dohodu o provedení práce, do budoucna na ŽL
  • Vhodné pro maminky na mateřské dovolené či při vysokoškolském studiu.
  • Nástup - leden / únor 2019 / či dle dohody

Kontaktní osoba

  • Vaše strukturované životopisy zasílejte, prosím, na email vrata@agv-rathousky.cz a to včetně fotografie.
  • Kontaktní osoba: Hedvika Rathouská - tel. +420 774 670 866