Jste zde:
AGV - Rathouský > Asistentka

Asistentka

Pracovní náplň:

  • Komplexní administrativní a organizační podpora firmy spojená s prodejem sortimentu 
  • Zajištění chodu kanceláře (kancelářské potřeby, vyřizování korespondence, pošta atd..) 
  • Příprava podkladů pro účetní v programu POHODA 
  • Příprava podkladů pro zákazníky v programu POHODA
  • Samostatné plnění úkolů
  • Zpracování cenových nabídek na garážová vrata, venkovní brány, venkovní stínění - po zaučení

Požadujeme:

  • Minimálně SŠ ekonomické (se zkušeností v administrativě)
  • SPOLEHLIVOST
  • Nutná znalost programu POHODA (fakturace, předávací protokoly, základní účetnictví ve zpracování dokladů!)
  • Pečlivost, samostatnost
  • Časová flexibilita,příjemné vystupování 
  • Velmi dobré znalosti na PC - MS Office, Outlook, Internet, základní úprava fotografií 
  • Práce s Excelem a Wordem – zkušenosti s tabulkami, základní vzorce - nutné
  • Čas investovat do sebevzdělání 
  • Praxe v oboru, technické myšlení - velké plus
  • Řidičský průkaz skupiny B - výhodou

Nabízíme

  • Dlouhodobou spolupráci 
  • Zajímavé finanční hodnocení podle odvedené práce
  • Práce na HPP, dohoda o provedení práce
  • Vhodné také pro maminky na mateřské dovolené či při vysokoškolském studiu.
  • Nástup - ihned / dle dohody

Kontaktní osoba

  • CV zasílejte, prosím, na email vrata@agv-rathousky.cz - je nutný:-)
  • Kontaktní osoba: Hedvika Rathouská - tel. +420 774 670 866